سرمربي تيم ملي فوتبال قطر اعتقاد دارد ايران و کره‌جنوبي روي کاغذ شانس‌هاي اول صعود به جام جهاني 2014 برزيل هستند. ا

توري در نشست خبري پيش از ديدار فردا با ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل گفت: بازي سختي داريم. آنها بسيار با تجربه هستند اما ما هم تلاش مي‌کنيم بازي خوبي انجام دهيم و نتيجه خوبي بگيريم.



 وي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند قطر بتواند از اين گروه صعود کند اظهار داشت: تمام تيم‌هايي که در اين گروه حضور دارند توانايي صعود به جام جهاني را دارند. با اين حال من واقع‌گرا هستم و روي کاغذ پيش از مسابقات مي‌دانيم که ايران و کره شانس صعود دارند اما احساسم مي‌گويد که ما مي‌توانيم صعود کنيم و شگفتي ساز شويم. ما اين ظرفيت را داريم.



 سرمربي تيم ملي قطر در پاسخ به اين سؤال که اين بازي چه تفاوتي با ديدارهاي گذشته ايران و قطر دارد، گفت: اين بازي تفاوت زيادي دارد. در هر شرايطي بازي‌ها با هم فرق مي‌کنند. تيم ما از هر لحاظ آماده است همانطور که قبلا اشاره کردم بازي سختي خواهيم داشت.



 اتوري در پاسخ به سؤالي در مورد اينکه قطر در بازي قبلي شکست سنگيني مقابل کره جنوبي داشته و آيا بازيکنان اين تيم روحيه خود را بازيافته‌اند يا خير گفت: براي ما بايد مهم باشد که همه چيز را از هم تفکيک کنيم. مي‌دانيم بازي اول را باختيم و من هم در اين مورد با بازيکنان حرف زدم. خيلي راحت است که در مورد باخت صحبت کنيم اما بايد در عمل آن را جبران کنيم. در خيلي از بازي‌ها دچار تغيير مي‌شويم و اين موضوع ما را به چالش مي‌کشاند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا